چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
کد خبر70388

مدیرکل حراست شهرداری تبریز:
حراست باید حافظ کرامت کارکنان و شهروندان باشد

منطقه چهار

مدیرکل حراست شهرداری تبریز با اشاره به وسعت و گستردگی حوزه شهرداری منطقه ۴ تبریز، خاطرنشان کرد: عملکرد شهرداری منطقه در سال‌های اخیر به گونه‌ای بوده که این منطقه، کم‌ترین میزان نارضایتی را داشته است.

به گزارش شهریار، اسماعیل فتحیان در مراسم معارفه مدیر حراست شهرداری منطقه ۴ تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: علی‌رغم وسعت منطقه و فعالیت‌های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی، گزارش‌ها، اعتراض‌ها و مراجعه‌های که نشان دهنده تخلف و نارضایتی از منطقه باشد، در سطح اداره کل حراست، بسیار کم است.

وی اضافه کرد: این فضای سالم و ارزشمند که با همت کارکنان و کارگران منطقه حاصل شده، باید قدر دانسته شود و زمینه‌ای برای خدمتگزاری هر چه بیشتر باشد.

فتحیان «تکریم افراد» را رسالت مهم حراست خواند و گفت: حفظ حرمت و کرامت کارکنان، باید در درون مجموعه نهادینه شود و از این طریق، در برنامه‌های خدمتگزاری مدیریت شهری لحاظ شود.

وی متذکر شد: حراست باید تسهیل کننده خدمت و حافظ کرامت و ارزش انسانی کارکنان و شهروندان باشد.

مدیرکل حراست شهرداری تبریز، با اشاره به اینکه پیشگیری‌های اجتماعی بیماری کرونا، بخشی از برنامه‌های آموشی را محدود کرده است، گفت: این وضعیت ایجاب می‌کند که اصول آموزشی خود را در عمل و با رعایت سلسله مراتب مدیریتی و حراستی، پیگیری کنیم.

فتحیان در پایان این مراسم از تلاش‌های سیدمحمد والایی قدردانی و رحیم سیاهی را به عنوان مدیر حراست منطقه معرفی کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 14 =